درب اتوماتیک شیشه ای مدل ASSA ABLOY SL500

برای خرید این مدل از درب اتوماتیک شیشه ای، کافیست به سایت دُرفا مراجعه کنید.

ASSA ABLOY SL500 - عملکرد چشمگیر - قابلیت اطمینان استثنایی
سیستم های درب کشویی سقفی ASSA ABLOY SL500 یک ورودی وسیع و دلپذیر ایجاد می کند که برای ساخت و سازهای جدید ایده آل است و برای مقاوم سازی مناسب است. درب‌های مخفی ASSA ABLOY SL500 با زیبایی‌شناسی جذاب و عملکرد قوی، مجموعه‌ای از راه‌حل‌های قدرتمند را ارائه می‌دهند که می‌توان در سخت‌ترین محیط‌های پرتردد نیز به آن‌ها اعتماد کرد.

طراحی بی‌نظیر ASSA ABLOY SL500 دارای عملکرد سریع‌تر و ضد رایزرهای سنگین‌تر با نقاط تماس متعدد است... همگی در یک هدر عمقی جذاب 4-1/2 اینچی قرار گرفته‌اند که همسطح روی پایه قرار گرفته است.

ASSA ABLOY SL500 R92 Windload - با در نظر گرفتن باد ساخته شده است.
ASSA ABLOY R92 Windload دارای عملکردی بادوام و زیبایی ظاهری براقی است که هنگام بسته شدن درب و قفل بودن، در برابر فشار باد تا 55 psf دفاع می کند. SL500 R92 Windload که برای قرار دادن طیف وسیعی از اندازه‌ها طراحی شده است، می‌تواند فضاهایی تا عرض 96 اینچ برای اسلاید تک، 192 اینچ برای دو قسمت و ارتفاع 92 اینچ را در خود جای دهد. با طیف گسترده ای از ویژگی ها و گزینه ها، SL500 R92 Windload انتخاب نهایی برای هر محیط پرترافیک است که در آن حفاظت باد مورد نیاز است.

ASSA ABLOY SL500 EcoDoor - انتخابی پایدار
درب اتوماتیک کشویی ASSA ABLOY SL500 خود را بیشتر به تجهیزات اختیاری ASSA ABLOY SL500 EcoDoor مجهز کنید - که هزینه های انرژی را کاهش می دهد و راحتی مشتری را افزایش می دهد. برای بهبود عملکرد درب و مطابقت با ASHRAE 90.1، مهر و موم های ASSA ABLOY EcoDoor، گیره های مغناطیسی، درب های هیدرولیک یا شیشه های عایق شده با فاکتور U را انتخاب کنید. تجزیه و تحلیل صرفه جویی انرژی سفارشی خود را بخواهید.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: